Наші консультанти завжди раді Вам допомогти
Каталог
Кошик
0 грн.
Профіль
Обране
0
Порівняти
0
Мова: RU | UA
+380 (73) 01 01 750
м. Одеса, 7 км, 5-й майданчик, магазин MOBAKS
08:00-15:00 Пн.-Нд. Пт.-Вихідний
Головна
Каталог
Обране
Профіль
0 грн.
+38 (096) 200 90 01
Додатковий телефон:
+380 (73) 01 01 750

Час роботи:
08:00-15:00 Пн.-Нд. Пт.-Вихідний

Адреса:
м. Одеса, 7 км, 5-й майданчик, магазин MOBAKS


Валюти: 1$ = 42 ₴

Вибір валюти:

Особистий кабінет
0
0
0
Кошик

Повернення товару та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну:

  • Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
  • Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Гарантійний термін для:

  • Захисні стекла - 6 місяців. НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ ЯК БРАК скло, яке було вже поклеєне на дисплей телефону. Обмін лише битого скла (заводський брак) протягом 1 місяця з дня отримання товару!
  • Акумуляторних батарей - 2 місяці;
  • Зарядних пристроїв - 4 місяці;
  • Інших електронних пристроїв — 2 місяця;
  • Виробів без електричних та електронних схем (чохли, USB кабелі тощо) – 6 місяців.

Умови повернення товарів належної якості:

У разі невідповідності товару зазначеним на інтернет-сайті даним, можливий повернення. Повідомте нас, як тільки це було виявлено.

Шановні клієнти, у разі пересортування чи нестачі товару звертайтеся протягом 3 (трьох) днів з моменту покупки.

Придбаний товар не підлягає поверненню або обміну, якщо:

  • НЕ ВКАЗАНА ПРИЧИНА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ (ЗАВОДСЬКИЙ БРАК, МЕХАНІЧНІ ПОШКОДЖЕННЯ);
  • УПАКОВКА МАЄ ПОШКОДЖЕННЯ, НА УПАКОВЦІ ПОСТОРОННІ НАДПИСИ, ПОСТОРОННІ ЦІННИКИ, НЕМАЄ НАШОГО СТІКЕРА (ГОЛОГРАМИ), БЕЗ УПАКОВКИ, ТОВАР БЕЗ НЕОБХІДНОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ;
  • ТОВАР, ЩО ПОВЕРТАЄТЬСЯ ДЛЯ ОБМІНУ З НАПИСАМИ: «НЕ ПРАЦЮЄ» або «БРАК» - МІНЯТИСЯ НЕ БУДЕ!

У разі помилки та доставки товару, невідповідного замовленому, покупець повинен повідомити про це продавця протягом 3 робочих днів!

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.